På lørdag den 4/5 mødes vi på Kulturkasernen og træner i Eksercérhallen fra 10 – 11.30.

Husk der er ingen omklædningsmuligheder ! OG husk en drikkedunk med vand!

Vi ses…

Hilsen
Trænerteamet Junior bombers